Sunday, January 22, 2006

deathmatch (T)

Syntaxe: deathmatch <0/1>
Default: 0
Zapíná (1) / vypíná (0) hru typu "deathmatch" při hře více hráčů.
Viz též: coop, teamplay
________________________________________
demos (C)
Syntaxe: demos
Zahájí přehrávání připravených dem nebo přejde k dalšímu pokud některé běží.
Viz též: playdemo, startdemos, stopdemo, record
________________________________________
developer (V)
Syntaxe: developer <0/1>
Default: 0
Zapíná (1) / vypíná (0) zobrazení dodatečné ladící informace
Příklad výstupu:
SpawnServer: e1m1
Clearing memory
Programs occupy 400K.
33 entities inhibited
Server spawned.
CL_EstablishConnection: connected to local
Client LOCAL connected
the Slipgate Complex
CL_SignonReply: 1
CL_SignonReply: 2
CL_SignonReply: 3
4.2 megabyte data cache
CL_SignonReply: 4