samelevel (T)
Syntaxe: samelevel <0/1>
Default: 0
Přepíná jestli se odchodem z levelu přechází do dalšího (0) nebo zpět do téhož (1).
Viz též: fraglimit, timelimit, noexit
________________________________________
save (C)
Syntaxe: save
Ukládá hru.
Viz též: load, menu_save
________________________________________
say (C)
Syntaxe: say
Zobrazí text všem ostatním hráčům. Na rozdíl od příkazů MESSAGEMODE a MESSAGEMODE2 je text zadáván z konzole, což umožňuje jeho použití na dedikovaném serveru.
Informace poskytl Robert Coward INF-SP.
Viz též: messagemode, messagemode2, say_team
________________________________________
say_team (C)
Syntaxe: say_team
Zobrazí text všem hráčům vašeho týmu. Na rozdíl od příkazů MESSAGEMODE a MESSAGEMODE2 je text zadáván z konzole, což umožňuje jeho použití na dedikovaném
serveru.
Viz též: messagemode2, messagemode, say
Default: 0
Přepíná jestli se odchodem z levelu přechází do dalšího (0) nebo zpět do téhož (1).
Viz též: fraglimit, timelimit, noexit
________________________________________
save (C)
Syntaxe: save
Ukládá hru.
Viz též: load, menu_save
________________________________________
say (C)
Syntaxe: say
Zobrazí text všem ostatním hráčům. Na rozdíl od příkazů MESSAGEMODE a MESSAGEMODE2 je text zadáván z konzole, což umožňuje jeho použití na dedikovaném serveru.
Informace poskytl Robert Coward INF-SP
Viz též: messagemode, messagemode2, say_team
________________________________________
say_team (C)
Syntaxe: say_team
Zobrazí text všem hráčům vašeho týmu. Na rozdíl od příkazů MESSAGEMODE a MESSAGEMODE2 je text zadáván z konzole, což umožňuje jeho použití na dedikovaném
serveru.
Viz též: messagemode2, messagemode, say
<< Home