v_idlescale (T)
Syntaxe: v_idlescale <0/1>
Default: 0
Vypíná (1) / zapíná (0) jestli pohled zůstává v klidu. Velmi zajímavé při zapnutí.
Viz též: v_ipitch_cycle, v_ipitch_level, v_iroll_cycle, v_iroll_level, v_iyaw_cycle, v_iyaw_level
________________________________________
v_ipitch_cycle (V)
Syntaxe: v_ipitch_cycle <číslo>
Default: 1
Nastavuje rychlost kývání dopředu a dozadu při aktivním v_idlescale.
Viz též: v_idlescale, v_ipitch_level
________________________________________
v_ipitch_level (V)
Syntaxe: v_ipitch_level <číslo>
Default: 0.3
Nastavuje jak daleko se hráč kývá dopředu a dozadu při aktivním v_idlescale.
Viz též: v_idlescale, v_ipitch_cycle
________________________________________
v_iroll_cycle (V)
Syntaxe: v_iroll_cycle <číslo>
Default: 0.5
Nastavuje rychlost kývání do stran při aktivním v_idlescale.
Viz též: v_idlescale, v_iroll_level
________________________________________
Default: 0
Vypíná (1) / zapíná (0) jestli pohled zůstává v klidu. Velmi zajímavé při zapnutí.
Viz též: v_ipitch_cycle, v_ipitch_level, v_iroll_cycle, v_iroll_level, v_iyaw_cycle, v_iyaw_level
________________________________________
v_ipitch_cycle (V)
Syntaxe: v_ipitch_cycle <číslo>
Default: 1
Nastavuje rychlost kývání dopředu a dozadu při aktivním v_idlescale.
Viz též: v_idlescale, v_ipitch_level
________________________________________
v_ipitch_level (V)
Syntaxe: v_ipitch_level <číslo>
Default: 0.3
Nastavuje jak daleko se hráč kývá dopředu a dozadu při aktivním v_idlescale.
Viz též: v_idlescale, v_ipitch_cycle
________________________________________
v_iroll_cycle (V)
Syntaxe: v_iroll_cycle <číslo>
Default: 0.5
Nastavuje rychlost kývání do stran při aktivním v_idlescale.
Viz též: v_idlescale, v_iroll_level
________________________________________
<< Home