Používání skin neboli kůží :-)
V používání nejsem příliš sběhlý, protože tyto skiny považuji spíše za zábavné spěstření než užitečnou věc, takže se možná mýlím, ale ... Když se podíváte do adresáře /graphics/ na ftp.cdrom.com v oblasti Quaka, najdete tam kromě adresáře s .mdl soubory (pochopitelně zazipovanými) ještě adresář "skin_textures". Tento adresář je pro nás uživatele naprosto nepoužitelný, protože obsahuje jen .bmp soubory, které jsou s Quakem k ničemu. Na jejich překonvertování je potřeba jistý program (snad Quake Things! ??). Nás teď zajímají jen .mdl soubory ...
1. Vytvořte si adresář - např. \quake\bart\
2. Do tohoto adresáře zkopírujte příslušný PROGS.DAT, který by měl být součástí nahrané kůže
3. Do podadresáře \bart\progs\ vložte .mdl soubor player.mdl
4. Spusťte Quaka (registrovnou verzi) pomocí příkazu "quake -game bart", kde bart je pochopitelně název adresáře
5. Dle návodu k skinům spusťte příslušný IMPULSE v konzoli pro aktivaci ...
A to je vše !!! Protože nejsou v Quaku zrcadla, budete-li hrát solo hru, neuvidíte nic. Proto kombinujte v deathmatchi :-). Pokud chcete obléknout Reapera, vytvořte si v podradresáři reapera adresář progs (např \quake\rpbot\progs), kam umístíte .mdl soubor. A to je opět vše. Děkuji KASUHOVi za upřesnění návodu.
1. Vytvořte si adresář - např. \quake\bart\
2. Do tohoto adresáře zkopírujte příslušný PROGS.DAT, který by měl být součástí nahrané kůže
3. Do podadresáře \bart\progs\ vložte .mdl soubor player.mdl
4. Spusťte Quaka (registrovnou verzi) pomocí příkazu "quake -game bart", kde bart je pochopitelně název adresáře
5. Dle návodu k skinům spusťte příslušný IMPULSE v konzoli pro aktivaci ...
A to je vše !!! Protože nejsou v Quaku zrcadla, budete-li hrát solo hru, neuvidíte nic. Proto kombinujte v deathmatchi :-). Pokud chcete obléknout Reapera, vytvořte si v podradresáři reapera adresář progs (např \quake\rpbot\progs), kam umístíte .mdl soubor. A to je opět vše. Děkuji KASUHOVi za upřesnění návodu.
<< Home