Sunday, October 02, 2005

bind

bind x "weapon 1;cg_fov 110;cg_drawgun 2;cg_crosshairsize 20;cg_drawcrosshair 8;sensitivity 4"
bind x "weapon 2;cg_fov 110;cg_drawgun 0;cg_crosshairsize 20;cg_drawcrosshair 8;sensitivity 4"
bind x "weapon 3;cg_fov 110;cg_drawgun 0;cg_crosshairsize 20;cg_drawcrosshair 8;sensitivity 4"
bind x "weapon 4;cg_fov 110;cg_drawgun 0;cg_crosshairsize 20;cg_drawcrosshair 8;sensitivity 4"
bind x "weapon 5;cg_fov 110;cg_drawgun 0;cg_crosshairsize 20;cg_drawcrosshair 8;sensitivity 4"
bind x "weapon 6;cg_fov 110;cg_drawgun 0;cg_crosshairsize 20;cg_drawcrosshair 8;sensitivity 4"
bind x "weapon 7;cg_fov 98;cg_drawgun 0;cg_crosshairsize 20;cg_drawcrosshair 1;sensitivity 3"
bind x "weapon 8;cg_fov 110;cg_drawgun 0;cg_crosshairsize 20;cg_drawcrosshair 8;sensitivity 4"
bind x "weapon 9;cg_fov 110;cg_drawgun 0;cg_crosshairsize 20;cg_drawcrosshair 8;sensitivity 4"
seta ch_crosshaircolor "red" //nastaví barvu zaměřovače, barvy zadávejte čísly 1-9 nebo v hex.
seta cg_crosshairsize "20" //velikost zaměřovač
seta cg_drawCrosshair "8" //typ zaměřovače 0 - 11
seta cg_fov "110" //velikost úhlu pohledu
seta cg_zoomfov "50" //nastavení velikosti zoomu
seta cg_oldRail "1" //jiný efekt railu
seta cg_oldplasma "1" //jiný efekt plasmy
seta cg_oldrocket "0" //jiný efekt rocketu
seta cg_oldGrenades "1" //jiný vzhled granátů
seta cg_altgrenades "1" //jiný vzhled granátů
seta cg_altLightning "0" //jiný efekt shaftu
seta cg_altPlasma "1" //jiný efekt u plasmy
seta cg_noprojectiletrail "1" //vyp. kouřový efekt za střelou
seta cg_nomip "42" //při vysokém picmipu = efekty zbraní jako s 1-Lightning,2-Plasma,4-Rocket, 8-Grenade,16-Bullets,32-Rail,64-BFG hodnoty se sčítají)
seta r_railWidth "1" //nastavení railu
seta r_railCoreWidth "3" //nastavení railu
seta r_railSegmentLength "10" //nastavení railu
seta cg_railTrailTime "1000" //nastavení doby zobrazení paprsku railu
seta cg_autoswitch "0" //vyp. automatické přehazování zbraní
seta cg_teamrails "0" //vyp. zobrazení barvy railu podle teamu
seta cg_truelightning "0.6" //graf. efekt který vykreslí paprsek shaftu jako při pingu 0 (1-paprsek se drží stále na zaměřovači)