Wednesday, January 31, 2007

20.

Boj pod vodou podléhá úplně jiným pravidlům než ten jak ho známe z pevniny. Fakt, že se hráč pohybuje značně pomaleji je všem dobře známý, stejně tak všichni víme, že je zde jisté omezení, maximálně můžeme ez úbytku a zdraví strávit pod vodou něco kolem 11-ti sekund. Následně se úbytek energie odvíjí opět od délky pobytu pod vodou, dvanáctou sekundu ztratíte 4%, ale o pár vteřin později již 10%. Jistě jste si také všimli horšího výhledu - ten ovšem lze odstranit příkazem "r_waterwarp 0.", což vřele doporučuji, protože poté vidíte soupeře mnohem jasněji. Velmi nepříjemné jsou také zvuky, které pod vodou hráč vydává. Pokud chcete stoupat, namísto klávesy "jump" využijte "swim-up", pokud chcete zůstat neodhaleni při vstupu do vody, pak doporučuji při kontaktu s vodou stisknout klávesu "jump" (i to vydá jistý zvuk, ale menší než obvykle!). A poslední podvodní tip je spíše perličkou - jste-li neviditelní, nebude slyšet polykání vody.