Máte málo prstů a příliš důležitých tlačítek na klávesnici ? Snadná pomoc, udělejte si pomocí konzole vlastní konfiguraci, která vám umožní udělat nějakou operaci namísto 5ti tlačítkami stisknutím jednoho jediného. Částečně vám sice může pomoci Kashuův překlad příkazů konzole.
Existují tři tipy brnění. Nazveme je zeleným, žlutým a červeným. Na první pohled se liší pouze svou hodnotou (100, 150 a 200), ale skutečnost je jiná. Ve skutečnosti je totiž odlišná i jejich absorpce - znamená to,ž e při nejslabším zeleném brnění se bude 30% zranění absorbovat do brnění a 70% do energe (tj. při zranění 50 bodů půjde 15 na úkor brnění a 35 na úkor energie). U žlutého brnění je poměr 60 ku 40ti ve prospěch energie a u nejkvalitnějšího červeného je to 20 ku 80ti pro brnění (tzn. že stejná 50ti bodová střela vezme 10 bodů z energie a celých 40 z brnění). Samozřejmě to znamená supervýhodu pro červené brnění, ale na druhou stranu se "vyplácá" nejdříve, zatímco to zelené alespoň vydrží.
Existují tři tipy brnění. Nazveme je zeleným, žlutým a červeným. Na první pohled se liší pouze svou hodnotou (100, 150 a 200), ale skutečnost je jiná. Ve skutečnosti je totiž odlišná i jejich absorpce - znamená to,ž e při nejslabším zeleném brnění se bude 30% zranění absorbovat do brnění a 70% do energe (tj. při zranění 50 bodů půjde 15 na úkor brnění a 35 na úkor energie). U žlutého brnění je poměr 60 ku 40ti ve prospěch energie a u nejkvalitnějšího červeného je to 20 ku 80ti pro brnění (tzn. že stejná 50ti bodová střela vezme 10 bodů z energie a celých 40 z brnění). Samozřejmě to znamená supervýhodu pro červené brnění, ale na druhou stranu se "vyplácá" nejdříve, zatímco to zelené alespoň vydrží.
<< Home